Milo and the Magpies – opowieść o kocie próbującym wrócić do domu

Macie już dosyć złożonych i wymagających wątków fabularnych? Ciągłego ratowania świata i rozstrzygania wieloletnich waśni? Brania udziału w międzynarodowych spiskach, międzygwiezdnych intrygach czy odkrywania zjawisk paranormalnych z piekła rodem? Ze zgoła inną propozycją wychodzi do was Johan Scherft, który zachęca do zagłębienia się w nieco bardziej przyziemne problemy – na przykład zwykłego kota próbującego dostać się do swojego domu.

Milo and the Magpies to niewielka, ręcznie rysowana gra przygodowa typu point and click z elementami hidden object. Przejmując kontrolę nad kotem Milo, gracz będzie musiał przebyć kilka różnorodnych ogrodów, aby dostać się do swojego miejsca zamieszkania. Problem w tym, że dotarcie do celu bez przerwy utrudniają mu złośliwe sroki.

Gra powinna zostać udostępniona na Steamie jeszcze w tym roku. Za ścieżkę dźwiękową odpowiada Victor Butzelaar – autor muzyki do kilku innych, mało znanych gier przygodowych jak Kairo, The White Door, Samsara Room czy seria Rusty Lake.