Dear Esther: Sto tysięcy sprzedanych kopii

20 maja 2012 Urszula 58

Robert Briscoe, dziękując wszystkim na blogu, nie krył zaskoczenia dobrymi wynikami sprzedaży, tym bardziej, że – jak sam przyznał – zespół nie wyznaczył sobie konkretnego celu.

Jestem zadowolony, że tak wiele osób czerpie radość z gry, a co najważniejsze, udowadnia tym samym, że gracze są otwarci na nowe pomysły i doświadczenia wykraczające poza granice tradycyjnej rozrywki.

To kolejny krok milowy osiągnięty przez studio thechineseroom. W ciągu pierwszej doby od premiery na platformie Steam, grę pobrano ponad 16 tysięcy razy.

Dear Esther powstała pierwotnie jako mod do popularnego FPS-a, Half-Life 2. Z czasem projekt ewoluował w kierunku interaktywnej opowieści. W końcowej fazie produkcji twórcy skorzystali z możliwosci finansowej pomocy Indie Fund. Swój debiut gra miała 14 lutego bieżącego roku.

Zobacz inne wpisy z tej kategorii:


17 kwietnia 2025

Moc przygodówek od zajączka co koszyczek trzyma w rączkach Wielu wrażeń, mokrej głowy w poniedziałek dyngusowy. Życzę jaja święconego i wszystkiego najlepszego.

27 marca 2025

Harley Leger - główna bohaterka gry - po opuszczeniu miasta New Bretagne wyruszyła w podróż na zachód, by spełnić się jako niezależna pisarka. Po przybyciu...

9 grudnia 2024

Argentyński deweloper Quarantine Studios, znany z niewielkich gierek Save the Pie! i Beto's Nightmare, w czerwcu 2013 zapowiedział swoją pierwszą większą produkcję, a w sierpniu pokazał trailer NoseBound. Po wielu...

7 grudnia 2024

Na forum została opublikowana polonizacja gry, wykonana przez DirkPitt1. Polonizacja gry, jest kompatybilna z wersją z GOG oraz Steam.