Dear Esther: Sto tysięcy sprzedanych kopii

20 maja 2012 Urszula 48

Robert Briscoe, dziękując wszystkim na blogu, nie krył zaskoczenia dobrymi wynikami sprzedaży, tym bardziej, że – jak sam przyznał – zespół nie wyznaczył sobie konkretnego celu.

Jestem zadowolony, że tak wiele osób czerpie radość z gry, a co najważniejsze, udowadnia tym samym, że gracze są otwarci na nowe pomysły i doświadczenia wykraczające poza granice tradycyjnej rozrywki.

To kolejny krok milowy osiągnięty przez studio thechineseroom. W ciągu pierwszej doby od premiery na platformie Steam, grę pobrano ponad 16 tysięcy razy.

Dear Esther powstała pierwotnie jako mod do popularnego FPS-a, Half-Life 2. Z czasem projekt ewoluował w kierunku interaktywnej opowieści. W końcowej fazie produkcji twórcy skorzystali z możliwosci finansowej pomocy Indie Fund. Swój debiut gra miała 14 lutego bieżącego roku.

Zobacz inne wpisy z tej kategorii:


4 kwietnia 2024

Skaramazuzu to przygodowa gra niezależna 2D, stworzona przez Bleeding Moon Studio, Iphigames. Świat gry cechuje unikalna, czarno-biała estetyka. Premiera 3.04.2024.

25 marca 2024

Spokojnych i zdrowych Świąt, dla wszystkich pasjonatów przygodówek.

4 lutego 2024

jeśli utkniesz w którymś momencie, a zamieszczona podpowiedź w grze nie pomoże, zaglądnij do naszego poradnika/solucji.

25 stycznia 2024

Na dzień wagarowicza przewidziana jest premiera gry. „Scott Whiskers The Search for Mr. Fumbleclaw” to humorystyczna przygodówka inspirowana takimi klasykami jak „Monkey Island”, „Day of...