Dear Esther: Sto tysięcy sprzedanych kopii

20 maja 2012 Urszula 29

Robert Briscoe, dziękując wszystkim na blogu, nie krył zaskoczenia dobrymi wynikami sprzedaży, tym bardziej, że – jak sam przyznał – zespół nie wyznaczył sobie konkretnego celu.

Jestem zadowolony, że tak wiele osób czerpie radość z gry, a co najważniejsze, udowadnia tym samym, że gracze są otwarci na nowe pomysły i doświadczenia wykraczające poza granice tradycyjnej rozrywki.

To kolejny krok milowy osiągnięty przez studio thechineseroom. W ciągu pierwszej doby od premiery na platformie Steam, grę pobrano ponad 16 tysięcy razy.

Dear Esther powstała pierwotnie jako mod do popularnego FPS-a, Half-Life 2. Z czasem projekt ewoluował w kierunku interaktywnej opowieści. W końcowej fazie produkcji twórcy skorzystali z możliwosci finansowej pomocy Indie Fund. Swój debiut gra miała 14 lutego bieżącego roku.

Zobacz inne wpisy z tej kategorii:


7 kwietnia 2023

Moc przygodówek od zajączka co koszyczek trzyma w rączkach Wielu wrażeń, mokrej głowy w poniedziałek dyngusowy. Życzę jaja święconego i wszystkiego najlepszego.

22 grudnia 2022

Projekt jest na tyle świeży, że nie ma go jeszcze na popularnych platformach (Steam, GOG, Humble Store). Gra nie jest jeszcze ukończona (jestem mniej więcej...

18 grudnia 2022

Kochani: zdrowych, pogodnych, wesołych świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku. Oby w Nowym Roku było nas troszkę więcej, aby Przygodomania nadal istniała.

18 grudnia 2022

Premiera ostatniej, trzeciej części 23 grudnia 2022 r. Poprzednie części to ciąg zagadek. Każdą z nich zaczynamy od dokładnego obejrzenia przedmiotu i ujawnienia podejrzanych miejsc. Klikając jakiś element,...