Gra z włoskiego studia Tercision, w który powstał między innymi Zegarmistrz. Pierwotnie przygotowana pod MS-DOS (1 CD), 1 lipca 1996 roku została wydana również w wersji PlayStation.
Fabuła gry przenosi nas w przyszłość. Gracz wciela się w postać Joshui Stone’a, pilota kosmicznego frachtowca. Mężczyzna po wykonaniu zlecenia wraca na stację kosmiczną Zeus, gdzie ma nadzieję spotkać się ze swoją ukochaną – Carą. Jednak po przybyciu na miejsce czeka go niespodzianka. Dok jest zupełnie pusty, a drzwi łączące z częścią mieszkalną zamknięte.
Bohater wędruje po sterylnych korytarzach stacji, od czasu do czasu spotykając jej mieszkańców. W ich przedstawieniu zastosowano ciekawy zabieg, decydując się na rysunkowe postacie w prerenderowanych lokacjach. Można odnieść wrażenie, że są z innego świata.
Tytuł pozbawiony jest jakichkolwiek łamigłówek logicznych i opiera się jedynie na zagadkach inwentarzowych. Nie wszystkie przedmioty, które gracz może podnieść są potrzebne. Gracz komunikuje się z programem za pomocą czterech komend: use, take, open i close. Poruszanie się po świecie gry zrealizowano identycznie jak w pierwszym Myście – skokowo. Nie ma płynnego przejścia między punktami węzłowymi.
Cechy gry:
- interfejs wskaż i kliknij
- widok z perspektywy pierwszej osoby (FPP)
- bohater może zginąć poprzez złe użycie przedmiotu lub nieostrożne zachowanie