Bad Mojo to projekt Vincenta Carrelli i Philla Simona z amerykańskiego studia Pulse Entertainment, zainspirowany opowiadaniem Franza Kafki Przemiana. Gra została premierowo wydana w wersji płytowej na Windowsa i Macintosha.
Bohaterem gry jest entomolog Roger Samms. Chcąc zmienić swoją nędzną egzystencję, mężczyzna decyduje się na kradzież miliona dolarów z korporacji, dla której pracował. Gdy pakuje się, żeby uciec i rozpocząć gdzieś w Meksyku życie na nowo, trafia na tajemniczy medalion. Przedmiot ów ma niezwykłą moc i Roger zostaje zamieniony w karalucha. W grze wcielamy się w owego owada, a naszym zadaniem jest odnalezienie magicznego artefaktu, który pomoże odzyskać bohaterowi jego prawdziwą postać.
Cechy gry:
- fabuła z trzema zakończeniami, łącząca elementy horroru i komedii
- rozgrywka polegająca na badaniu otoczenia, pokonywaniu przeszkód stojących na drodze insekta i unikaniu czyhających na niego pułapek
- realistyczna, digitalizowana grafika
- możliwa śmierć bohatera
- ilustracja muzyczna skomponowana przez grupę Xorcist
Reedycja gry jako Bad Mojo: Redux miała miejsce 10 grudnia 2004 roku. Ulepszona wersja umożliwiła uruchomienie programu w nowszych systemach operacyjnych i jego działanie w wyższych rozdzielczościach. Ponadto wprowadzała system podpowiedzi i kilka bonusów ujawniających kulisy produkcji gry. Jest ona dostępna w dystrybucji cyfrowej od 2014 roku na GOG-u i Steamie.
W Polsce wersja Bad Mojo: Redux pojawiła się 7 listopada 2005, wydana przez OniGames. Była także wznawiana w serii Imperium Gier 7 / 2005 oraz z czasopismem Click! 4 / 2007.