Producent: Viperante Creative Media
Wydawca: Tri Synergy, Viperante Creative Media
Wydawca w Polsce:
Data premiery: 9 lutego 2012
Data premiery w Polsce: brak
Polska wersja: brak
Platforma: Array
Ograniczenia wiekowe: 12+
Gatunek: Array
Styl graficzny:
Rozygrywka:
Sterowanie:

Opis gry:

Przygodówka z brytyjskiego studia Viperante. Zadebiutowała w 2012 na Windowsa w angielskiej wersji cyfrowej i pudełkowej.

Od 2 lipca 2015 gra w cyfrowej wersji Enhanced Edition  jest dostępna między innymi na Steamie. W edycji rozszerzonej umożliwiono wyświetlanie gry w rozdzielczości 1280×720, ulepszono inwentarz i powiększono czcionkę napisów.

Akcja Corrosion: Cold Winter Waiting toczy się współcześnie w małym i cichym Deacon Oaks, w którym nigdy nie dzieje się nic groźnego. Pełniący w nim funkcję szeryfa Alex Truman powinien być zadowolony, ale w głębi duszy tęskni za czymś bardziej ekscytującym niż zgubione psy czy błahe, sąsiedzkie spory. Sytuacja się zmienia, gdy pewnej listopadowej nocy szeryf potrąca na drodze człowieka. Truman wychodzi z wypadku bez szwanku, ale pieszy trafia z drobnymi obrażeniami do szpitala. Jego pochodzenie i tożsamość to prawdziwa zagadka, bo poszkodowany w ogóle się nie odzywa. Dopiero dwa miesiące później Alex dowiaduje się, że przebywający w ośrodku zdrowia psychicznego mężczyzna wreszcie przemówił i powtarza w kółko: Farma Cold Winter. Farma Cold Winter.

Cold Winter to farma położona na obrzeżach Deacon Oaks i  Alex postanawia ją zbadać, nie zważając na potężną zawieję zbliżającą się do miasteczka. W trakcie eksploracji budynku zostaje uwięziony przez zwalone drzewo w piwnicy. Udaje mu się znaleźć wyjście z pułapki, które jest jednocześnie drogą w głąb podziemnych korytarzy. Tu na odkrycie czeka niepokojąca tajemnica samotnej farmy.

Cechy gry:

  • interfejs wskaż i kliknij
  • widok z perspektywy pierwszej osoby (FPP)
  • realistyczna, prerenderowana grafika na silniku Wintermute
  • rozgrywka polegająca głównie na badaniu lokacji i rozwiązywaniu zagadek

Minimalne wymagania sprzętowe:

  • Windows 98 / XP / Vista / 7 / 8
  • procesor Dual Core 2 GHz i 512 MB pamięci RAM
  • karta graficzna 128 MB i karta dźwiękowa zgodne z DirectX
  • DirectX 9.0c
  • 700 MB HDD