Krótka przygodówka zaprojektowana przez holenderskiego artystę Johana Scherfta. Gra zadebiutowała w dystrybucji cyfrowej na Windowsa i Macintosha.
Milo, ciekawski i żądny przygód kot, musi odnaleźć drogę do domu po spotkaniu z kilkoma nieznośnymi srokami. Pomóż mu prześlizgnąć się przez ogrody sąsiadów, rozwiązując szereg łamigłówek. Czy zdołasz przechytrzyć dokuczliwe sroki i odprowadzić Milo z powrotem do domu?
- Relaksująca, ale i pobudzająca rozgrywka – Przeprowadź Milo przez dziewięć unikalnych ogrodów, wchodząc w interakcję ze środowiskiem, rozwiązując krótkie łamigłówki oraz odnajdując przedmioty.
- Urzekający artystyczny klimat – Każdy z ręcznie malowanych ogrodów, które przemierza Milo, ma swój unikalny styl, klimat oraz zbiór zabawnych postaci, z którymi można wejść w interakcję.
- Nastrojowa muzyka – Każdy ogród ma swój motyw przewodni, skomponowany przez Victora Butzelaara.
- Przeciętny czas rozgrywki – półtorej godziny. (opis wydawcy)