Gra przygodowa, która powstała jako projekt badawczy studentów z Kalifornii jako narzędzie uczące panowania nad stresem. Zadebiutowała w dystrybucji cyfrowej na Windowsa i Mac OS X. Wspiera technologię Oculus Rift. Od 7 czerwca 2017 dostępna na Xbox One.
Gracz wciela się w postać neuroprobera – wyjątkowego lekarza, który dzięki nowoczesnej technologii może wnikać w umysł pacjenta, by pomóc mu poradzić sobie z traumatycznymi zdarzeniami.
Rozgrywkę w Nevermind może wzbogacić użycie przez gracza czujnika tętna lub kamerki internetowej (nie są konieczne do działania gry). Wbudowany w grę program biofeedback odbiera bodźce i zmienia nieco przebieg rozgrywki: Podczas rozwiązywania zagadek i odkrywania pokrętnych labiryntów umysłu, technologia biofeedbacku monitoruje twoje uczucia lęku, napięcia i niepokoju. Jeśli pozwolisz, by obawy zdominowały twoje myśli, gra stanie się trudniejsza. Jeśli w obliczu zagrożenia możesz się uspokoić, gra będzie mniej przerażająca.