Art of murder - seria gier - zapisy
- Urszula
- Administrator
- Posty: 11662
- Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował(a): 154 razy
- Otrzymał(a) podziękowania: 166 razy
- Płeć:
Art of murder - seria gier - zapisy
Art of Murder 1 - po ustawieniu wazy i blokujący alarm
Art of Murder 1 - po przejściu skrzypiącej podłogi na krześle
[hr]
Art of Murder - Klątwa Lalkarza
Pilki nadesłała hajja, a są to dwa sejwy.
1. zrobiony po grze na automacie w Hiszpanii
2. po układance w domu Louisa.
Pobierz plik
Pobierz plik
Pilk nadesłała klariska po otwarciu skrytki - haczyki
Pobierz plik
Po ułożeniu mozaiki w bibliotece
Pobierz plik
Po otwarciu kasy pancernej
Pobierz plik
[hr]
Art of Murder: Karty Przeznaczenia
Zestaw zapisów z gry podesłanych przez pelagie. Do tych zapisów trzeba pobrać również plik z drugiego linku, aby gra widziała zapisy. Wgrywamy go razem z save do folderu z zapisami.
1. Laboratorium po analizie "waleta"
2 .Biuro FBI - po złożeniu kartki
3 .Biuro FBI - po rozbrojeniu przesyłki
4. Lunapark - stróżówka - po otwarciu kłódki
5. Elektrownia - bomba po zdjęciu pokrywy
6. Elektrownia - bomba po rozbrojeniu
7. Laboratorium - po złożeniu nasionka i wydrukowaniu mapek
8. Laboratorium - po analizie głosu
9. Luizjana - po przejściu przez bagna
10. Fort - po podniesieniu klapy na dachu
11. Fort - po przejściu przez przepust
Pobierz plik
Pobierz plik
Art of Murder 1 - po przejściu skrzypiącej podłogi na krześle
[hr]
Art of Murder - Klątwa Lalkarza
Pilki nadesłała hajja, a są to dwa sejwy.
1. zrobiony po grze na automacie w Hiszpanii
2. po układance w domu Louisa.
Pobierz plik
Pobierz plik
Pilk nadesłała klariska po otwarciu skrytki - haczyki
Pobierz plik
Po ułożeniu mozaiki w bibliotece
Pobierz plik
Po otwarciu kasy pancernej
Pobierz plik
[hr]
Art of Murder: Karty Przeznaczenia
Zestaw zapisów z gry podesłanych przez pelagie. Do tych zapisów trzeba pobrać również plik z drugiego linku, aby gra widziała zapisy. Wgrywamy go razem z save do folderu z zapisami.
1. Laboratorium po analizie "waleta"
2 .Biuro FBI - po złożeniu kartki
3 .Biuro FBI - po rozbrojeniu przesyłki
4. Lunapark - stróżówka - po otwarciu kłódki
5. Elektrownia - bomba po zdjęciu pokrywy
6. Elektrownia - bomba po rozbrojeniu
7. Laboratorium - po złożeniu nasionka i wydrukowaniu mapek
8. Laboratorium - po analizie głosu
9. Luizjana - po przejściu przez bagna
10. Fort - po podniesieniu klapy na dachu
11. Fort - po przejściu przez przepust
Pobierz plik
Pobierz plik
___________________________________________________________________________________________________
Moje
gry
kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl[/b]
Moje

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl[/b]
- adventurka
- Publicysta
- Posty: 3390
- Rejestracja: 16 lutego 2012, 00:23
- Lokalizacja: Słupsk
- Podziękował(a): 102 razy
- Otrzymał(a) podziękowania: 100 razy
- Płeć:
Paczka zapisów z całej gry
Art of Murder 2: Klątwa Lalkarza - pobierz plik
Na jeden zapis składają się dwa pliki: save i save.aom z taką samą numeracją. Pliki należy wklejać do folderu C:\Documents and Settings\Administrator\Moje dokumenty\Art of Murder - Klątwa Lalkarza . Paczka zawiera zapisy z następujących momentów gry:
15 KWIETNIA
Paczka zapisów z całej gry
Art of Murder 3: Karty przeznaczenia - pobierz plik
Na jeden zapis składają się dwa pliki: save i save.aom z taką samą numeracją. Pliki należy wklejać do Moich Dokumentów do folderu Art of Murder - Karty Przeznaczenia. Paczka zawiera zapisy z następujących momentów gry:
19 PAŹDZIERNIKA 2009
22 PAŻDZIERNIKA 2009
Art of Murder 2: Klątwa Lalkarza - pobierz plik
Na jeden zapis składają się dwa pliki: save i save.aom z taką samą numeracją. Pliki należy wklejać do folderu C:\Documents and Settings\Administrator\Moje dokumenty\Art of Murder - Klątwa Lalkarza . Paczka zawiera zapisy z następujących momentów gry:
15 KWIETNIA
- save0000/save0000.aom - Paryż - Sala baletowa - Na korytarzu przed rozmową z policjantem.
- save0001/save0001.aom - Paryż - Sala baletowa - Przed pobraniem materiału z okna.
- save0002/save0002.aom - Paryż - Hotel - Tuż po przybyciu.
- save0003/save0003.aom - Paryż - Hotel - Tuż przed podłączeniem laptopa.
- save0004/save0004.aom - Paryż - Dom Jacka Dupree - Tuż po wejściu na klatkę schodową kamienicy.
- save0005/save0005.aom - Paryż - Dom Jacka Dupree - Przed rozmową z sąsiadką - świadkiem.
- save0006/save0006.aom - Paryż - Hotel - Przed odebraniem listu od Jacka Dupree.
- save0007/save0007.aom - Paryż - Hotel - Tuż przed wejściem na zaplecze.
- save0008/save0008.aom - Paryż - Dom Jacka Dupree - Przed wejściem do kamienicy.
- save0009/save0009.aom - Paryż - Dom Jacka Dupree - W mieszkaniu, przed potajemnym przeszukaniem.
- save0010/save0010.aom - Paryż - Dom Jacka Dupree - Po otwarciu skrytki w ścianie (zapis automatyczny).
- save0011/save0011.aom - Paryż - Hotel - Tuż po powrocie z wyprawy.
- save0012/save0012.aom - Paryż - Moulin Rouge - Na ulicy, tuż po przybyciu.
- save0013/save0013.aom - Paryż - Moulin Rouge - Tuż po dostaniu się do środka.
- save0014/save0014.aom - Paryż - Hotel - Przed rozmową z detektywem.
- save0015/save0015.aom - Paryż - Hotel - Po złożeniu i sklejeniu mapy.
- save0016/save0016.aom - Paryż - Dom Marca Taine'a - Przed przeszukaniem pierwszego pomieszczenia.
- save0017/save0017.aom - Paryż - Dom Marca Taine'a - Przed przeszukaniem drugiego pokoju.
- save0018/save0018.aom - Azarra - Warsztat samochodowy - Tuż po rozmowie z mechanikiem.
- save0019/save0019.aom - Azarra - Sklep - Po wygranej na automacie.
- save0020/save0020.aom - Azarra - Antykwariat - W ogródku na tyłach tuż po wejściu.
- save0021/save0021.aom - Azarra - Fontanna - Po zaznaczeniu miejsca przedziurawienia dętki.
- save0022/save0022.aom - Azarra - Antykwariat - Tuż po znalezieniu zwłok.
- save0023/save0023.aom - Azarra - Antykwariat - Po znalezieniu skrytki za sejfem.
- save0024/save0024.aom - Marsylia - Dom Louisa Carnota - Na ulicy tuż po przybyciu.
- save0025/save0025.aom - Marsylia - Dom Louisa Carnota - Przy bramie przed sforsowaniem muru.
- save0026/save0026.aom - Marsylia - Dom Louisa Carnota - Tuż po wejściu na teren posiadłości.
- save0027/save0027.aom - Marsylia - Dom Louisa Carnota - Tuż po wejściu do piwnicy.
- save0028/save0028.aom - Marsylia - Dom Louisa Carnota - Tuż po wejściu do biblioteki na piętrze.
- save0029/save0029.aom - Marsylia - Dom Louisa Carnota - W bibliotece po ułożeniu mozaiki.
- save0030/save0030.aom - Marsylia - Dom Louisa Carnota - Pod murem posiadłości po uratowaniu.
- save0031/save0031.aom - Hawana - Archiwum - Tuż po przybyciu.
- save0032/save0032.aom - Hawana - Archiwum - Tuż po wejściu (pierwsza wizyta).
- save0033/save0033.aom - Hawana - Hotel - Po uwięzieniu w windzie tajnego agenta.
- save0034/save0034.aom - Montoute - Hacjenda - Tuż po przybyciu.
- save0035/save0035.aom - Montoute - Osada - U szamanki tuż po wejściu.
- save0036/save0036.aom - Montoute - Osada - U szamanki po morderstwie.
- save0037/save0037.aom - Marsylia - Dom Louisa Carnota - Pod bramą tuż po powrocie z Kuby.
- save0038/save0038.aom - Paryż - Cmentarz - Przed bramą tuż po przybyciu.
- save0039/save0039.aom - Paryż - Dom Jacka Dupree - Przed wejściem do kamienicy w trakcie śledzenia bandyty.
- save0040/save0040.aom - Paryż - Cmentarz - Po rozmowie z Carnotem.
- save0041/save0041.aom - Paryż - Cmentarz - Tuż po otwarciu sarkofagu.
- save0042/save0042.aom - Paryż - Cmentarz - Po wejściu do katakumb.
Paczka zapisów z całej gry
Art of Murder 3: Karty przeznaczenia - pobierz plik
Na jeden zapis składają się dwa pliki: save i save.aom z taką samą numeracją. Pliki należy wklejać do Moich Dokumentów do folderu Art of Murder - Karty Przeznaczenia. Paczka zawiera zapisy z następujących momentów gry:
19 PAŹDZIERNIKA 2009
- save0000.aom/save0000 - Mieszkanie Nicole - po otrzymaniu paczki.
- save0001.aom/save0001 - Mieszkanie Nicole - przed telefonem do Wanga.
- save0002.aom/save0002 - Kino - na zewnątrz tuż po przybyciu.
- save0003.aom/save0003 - Bar - w toalecie baru po otwarciu kraty w oknie.
- save0004.aom/save0004 - Kino - na zapleczu kina tuż po wejściu.
- save0005.aom/save0005 - Kino - w kabinie po przygotowaniu projektora.
- save0006.aom/save0006 - Kino - na zapleczu obok sceny po podniesieniu kurtyny.
- save0007.aom/save0007 - Blake Avenue - na stacji kolejki tuż po wypadku.
- save0008.aom/save0008 - Blake Avenue - przy zaporach kolejowych przed zebraniem dowodów.
- save0009.aom/save0009 - Biuro FBI - w laboratorium tuż po przybyciu.
- save0010.aom/save0010 - Biuro FBI - w holu przed wręczeniem wizytówki Emmerickowi.
- save0011.aom/save0011 - Biuro FBI - w sekretariacie przed rozmową z szefem.
- save0012.aom/save0012 - Biuro FBI - w holu przed wyjściem na zewnątrz po przesyłkę.
- save0013.aom/save0013 - Biuro FBI - w sekretariacie przed złożeniem opakowania z przesyłki.
- save0014.aom/save0014 - Biuro FBI - w sekcji saperów przed wprowadzeniem kodu do zamka przesyłki.
- save0015.aom/save0015 - Biuro FBI - w pomieszczeniu z komorą detonacyjną tuż po wejściu.
- save0016.aom/save0016 - Biuro FBI - w laboratorium przed analizą żetonu i biletu na przejazd autostradą.
- save0017.aom/save0017 - Biuro FBI - w laboratorium przed rozmowa z Wangiem i Dickiem Perry.
- save0018.aom/save0018 - Lunapark - na zewnątrz tuż po przybyciu.
- save0019.aom/save0019 - Lunapark - na placu przed pawilonem strachu tuż po przybyciu.
- save0020.aom/save0020 - Lunapark - na przystanku wagoników po zreperowaniu kółka.
- save0021.aom/save0021 - Lunapark - w alejce przed strzelnicą po podniesieniu żaluzji.
- save0022.aom/save0022 - Lunapark - w stróżówce po otwarciu lodówki (weź klucz).
- save0023.aom/save0023 - Lunapark - na przystanku wagoników przed wjechaniem do tunelu strachu (pociągnij za sznurek).
- save0024.aom/save0024 - Lunapark - w głównej alejce przed rozmową ze stróżem lunaparku.
- save0025.aom/save0025 - Lunapark - w głównej alejce po uruchomieniu lornetki.
- save0026.aom/save0026 - Elektrownia - na zewnątrz tuż po przybyciu.
- save0027.aom/save0027 - Elektrownia - na drugim poziomie tuż po wejściu.
- save0028.aom/save0028 - Elektrownia - na trzecim poziomie tuż po wejściu.
- save0029.aom/save0029 - Biuro FBI - w holu po powrocie z akcji w elektrowni.
- save0030.aom/save0030 - Biuro FBI - w gabinecie szefa po przesłuchaniu Bensona - przed rozmową z szefem.
- save0031.aom/save0031 - Biuro FBI - w laboratorium przed analizą opakowania i nasiona z drugiej przesyłki.
- save0032.aom/save0032 - Biuro FBI - w pokoju obserwacyjnym przed analizą nagrania rozmowy telefonicznej.
- save0033.aom/save0033 - Biuro FBI - w pokoju Nicole przed rozmową z Dickiem o mapie Luizjany.
22 PAŻDZIERNIKA 2009
- save0034.aom/save0034 - Detalion - w biurze szeryfa tuż po przybyciu.
- save0035.aom/save0035 - Detalion - na ulicy tuż po wyjściu z biura.
- save0036.aom/save0036 - Detalion - w biurze szeryfa przed przeszukaniem.
- save0037.aom/save0037 - Detalion - na nabrzeżu przed próbą wynajęcia łodzi.
- save0038.aom/save0038 - Detalion - w biurze szeryfa przed odzyskaniem mojo.
- save0039.aom/save0039 - Detalion - przed barem przed oddaniem mojo Aaronowi.
- save0040.aom/save0040 - Detalion - na molo po wejściu na łódź.
- save0041.aom/save0041 - Detalion - na molo po naprawie łodzi (klik na sterach).
- save0042.aom/save0042 - Bagna - na pomoście przed chatą tuż po przybyciu.
- save0043.aom/save0043 - Bagna - na tarasie przed chatą przed rozmową z pojmanym.
- save0044.aom/save0044 - Bagna - na tarasie przed chatą po rozkuciu Blake'a.
- save0045.aom/save0045 - Bagna - w chatce po naprawie oświetlenia.
- save0046.aom/save0046 - Bagna - w chatce przed przygotowaniem herbaty.
- save0047.aom/save0047 - Bagna - w chatce po odzyskaniu przytomności.
- save0048.aom/save0048 - Bagna - na kładce przed aligatorem.
- save0049.aom/save0049 - Bagna - na kładce po dojściu do ciemnego miejsca.
- save0050.aom/save0050 - Bagna - w chatce przed rafinacją ropy.
- save0051.aom/save0051 - Bagna - na kładce przed pierwszym odcinkiem pali.
- save0052.aom/save0052 - Bagna - na kładce przed drugim odcinkiem pali.
- save0053.aom/save0053 - Bagna - na słupku tuż przed pomostem.
- save0054.aom/save0054 - Bagna - tuż po dotarciu do parowca.
- save0055.aom/save0055 - Bagna - na parowcu po zlokalizowaniu Blake'a.
- save0056.aom/save0056 - Biuro FBI - na korytarzu w przerwie przesłuchania dziennikarza.
- save0057.aom/save0057 - Biuro FBI - w laboratorium przed rozmową z Wangiem o odciskach palców.
- save0058.aom/save0058 - Biuro FBI - w laboratorium przed analizą odcisków.
- save0059.aom/save0059 - Biuro FBI - w sekretariacie po zidentyfikowaniu odcisku Paula Reeda.
- save0060.aom/save0060 - Norwitch - przed stodołą po odjeździe Dicka.
- save0061.aom/save0061 - Norwitch - za stodołą przed przesunięciem taśmociągu.
- save0062.aom/save0062 - Norwitch - w stodole tuż po wejściu przez okno.
- save0063.aom/save0063 - Norwitch - w stodole po zjechaniu windą do pracowni.
- save0064.aom/save0064 - Norwitch - przed stodołą tuż przed wyjazdem z farmy Reeda (klik samochód).
- save0065.aom/save0065 - Norwitch - pod murem kościoła tuż po przybyciu.
- save0066.aom/save0066 - Norwitch - w kościele tuż po wejściu.
- save0067.aom/save0067 - Norwitch - na wieży kościoła po pożyczeniu latarki.
- save0068.aom/save0068 - Norwitch - przed kościołem po znalezieniu na wieży wydrapanych liter.
- save0069.aom/save0069 - Norwitch - na ulicy przed sądem tuż po przybyciu.
- save0070.aom/save0070 - Norwitch - w gmachu sądu tuż po wejściu przez okno.
- save0071.aom/save0071 - Wybrzeże - na brzegu naprzeciwko fortu tuż po przybyciu.
- save0072.aom/save0072 - Wybrzeże - w budce wyciągu tuż po wejściu.
- save0073.aom/save0073 - Wybrzeże - w budce wyciągu przed reperacją silnika.
- save0074.aom/save0074 - Wybrzeże - na zewnątrz przed nabraniem paliwa z cysterny.
- save0075.aom/save0075 - Wybrzeże - na zewnątrz po uruchomieniu wyciągu (klik wagonik).
- save0076.aom/save0076 - Fort - na zewnątrz tuż po wydostaniu się z wody.
- save0077.aom/save0077 - Fort - na zewnętrznej platformie obok bramy fortu.
- save0078.aom/save0078 - Fort - na zewnętrznej platformie przed zbadaniem miny.
- save0079.aom/save0079 - Fort - na dachu po wejściu po drabinie.
- save0080.aom/save0080 - Fort - na dachu przed uruchomieniem dźwigu.
- save0081.aom/save0081 - Fort - na dachu przed zejściem do otwartej ładowni.
- save0082.aom/save0082 - Fort - w ładowni po zastrzeleniu Bensona.
- save0083.aom/save0083 - Fort - w ładowni przed otwarciem skrzynki wysokiego napięcia.
- save0084.aom/save0084 - Fort - w ładowni przed wejściem do osuszonego kanału.
- save0085.aom/save0085 - Fort - w kanale po przejściu pod łopatkami wirnika.
- save0086.aom/save0086 - Fort - po wydostaniu się z ładowni - przed wejściem do latarni.