Inspire Me zmierza na Kickstartera

8 kwietnia 2014 Urszula 37

inspire_mi_coverDeweloper Blyts, studio mające siedzibę w Argentynie tworzy przygodówką point’n’click pod tytułem Inspire Me,  opowiadającą o chłopcu, który przez swoją lekkomyślność zmienił bieg historii. Inspire Me będzie debiutem tego studia na polu gier przygodowych. Autorzy zapowiadają rozrywkę nacechowaną humorem oraz walorami edukacyjnymi. Zagadki będą mieszanką typowych zadań inwentarzowych, jak i łamigłówek logicznych, a dialogi ujrzymy w postaci animowanych dymków z obrazkami. Na swej drodze gracz spotka takie osobistości jak Beethoven, Newton i Da Vinci. Każdej z nich będzie musiał pomóc wpłynąć na przebieg historii, starając się naprowadzić je na właściwą ścieżkę. history

Początkowe trzy scenariusze być może zostaną wzbogacone o kolejne, w zależności od powodzenia zbiórki crowfundingowej. Akcja na Kickstarterze wkrótce się rozpocznie, a już teraz można oddać głos na Steamie, by gra dostała na tej platformie sprzedażowej zielone światło. Inspire Me będzie dostępna na PC, Mac, Linuksie, Androidzie oraz na iOS, a jej premiera planowana jest na koniec 2014 roku.  Inspire Me będzie jego debiutem na polu gier przygodowych. Już teraz można porozmawiać o grze na forum. 

Poniżej można obejrzeć trailer z gry.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=dP7Re6NZWe0[/youtube]

Zobacz inne wpisy z tej kategorii:


9 grudnia 2024

Argentyński deweloper Quarantine Studios, znany z niewielkich gierek Save the Pie! i Beto's Nightmare, w czerwcu 2013 zapowiedział swoją pierwszą większą produkcję, a w sierpniu pokazał trailer NoseBound. Po wielu...

7 grudnia 2024

Na forum została opublikowana polonizacja gry, wykonana przez DirkPitt1. Polonizacja gry, jest kompatybilna z wersją z GOG oraz Steam.

4 kwietnia 2024

Skaramazuzu to przygodowa gra niezależna 2D, stworzona przez Bleeding Moon Studio, Iphigames. Świat gry cechuje unikalna, czarno-biała estetyka. Premiera 3.04.2024.

25 marca 2024

Spokojnych i zdrowych Świąt, dla wszystkich pasjonatów przygodówek.