Kholat po premierze

11 czerwca 2015 Urszula 14

Jak mówią przedstawiciele studia IMGN.PRO:

„W dniu premiery naszej pierwszej gry chcielibyśmy podzielić się z graczami kilkoma informacjami na temat naszych dalszych planów. Przede wszystkim zamierzamy aktywnie wspierać i rozwijać Kholat po premierze. Obserwując pierwsze reakcje recenzentów i youtuberów, widzimy już kilka rzeczy które można usprawnić. Już pracujemy nad patchem, który niebawem trafi do Waszych rąk. Mamy również nadzieję, że Kholat poradzi sobie na tyle dobrze, że będziemy mogli sobie pozwolić na przeniesienie gry na inne platformy, jak również na jej dalszy rozwój fabularny. Stworzona przez nas historia jest znacznie większa i chętnie ją opowiemy. Chcieliśmy również uspokoić wszystkich posiadaczy komputerów firmy Apple, których zaniepokoił fakt, że wersja „Mac” zniknęła z karty produktu w serwisie Steam. Gra trafi na urządzenia Apple’a, jednak z niewielkim poślizgiem. Wersja którą mamy obecnie ciągle wymaga optymalizacji, nie chcemy dawać Wam gry co do jakości której mielibyśmy wątpliwości.”
W polskiej wersji językowej w głównego narratora wcielił się Andrzej Chyra.

(informacja prasowa)

Zobacz inne wpisy z tej kategorii:


22 grudnia 2022

Projekt jest na tyle świeży, że nie ma go jeszcze na popularnych platformach (Steam, GOG, Humble Store). Gra nie jest jeszcze ukończona (jestem mniej więcej...

18 grudnia 2022

Kochani: zdrowych, pogodnych, wesołych świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku. Oby w Nowym Roku było nas troszkę więcej, aby Przygodomania nadal istniała.

18 grudnia 2022

Premiera ostatniej, trzeciej części 23 grudnia 2022 r. Poprzednie części to ciąg zagadek. Każdą z nich zaczynamy od dokładnego obejrzenia przedmiotu i ujawnienia podejrzanych miejsc. Klikając jakiś element,...

25 października 2022

Posiada ktoś płytę CD z CyberMychy 1/2006 i byłby w stanie udostępnić znajdującego się na niej patcha eliminującego błąd, który uniemożliwia przejście Dzieci Egiptu? Informację...