Kholat – zmiana daty premiery

27 marca 2015 Urszula 92

image001Studio IMGN.PRO pragnie poinformować o wyznaczeniu nowej daty premiery Kholat na 10 czerwca 2015.

Decyzja o jej przesunięciu została podyktowana potrzebą dodatkowych prac, których celem jest dostarczenie graczom tytułu o bezkompromisowej jakości.

Nowy termin ma charakter ostateczny i nie będzie podlegał kolejnym zmianom.

Łukasz Kubiak, IMGN.PRO – „Nasza decyzja o przesunięciu premiery Kholat wynika z szacunku jakim darzymy graczy, dlatego nie mogliśmy pozwolić sobie na dostarczenie gry niedoszlifowanej w jakimkolwiek wymiarze. Jako niezależne studio dysponujemy komfortem, który daje nam możliwość podjęcia takich działań, bez względu na zewnętrzną presję wydawniczą.

Aktualnie Kholat jest już niemal ukończony, a dodatkowy uzyskany czas zostanie poświęcony na testy, optymalizację oraz eliminację błędów.”

Kholat to gra eksploracyjna z mocnymi elementami horroru. Bazuje ona na prawdziwej historii dziewiątki rosyjskich studentów, którzy zginęli w niewyjaśnionych po dziś dzień okolicznościach w północnej części Uralu, na zboczu góry Kholat Syakhl. Zdarzenie to znane jest jako Incydent na Przełęczy Diatłowa. Za narrację w grze odpowiada słynny brytyjski aktor Sean Bean.

Gra ukaże się w wersji na komputery PC i Mac.

Kholat_Beta_SS07

 

Temat na Forum.

Zobacz inne wpisy z tej kategorii:


1 listopada 2023

Rok od premiery doczekaliśmy się wersji pl gry na Steamie. Dzisiaj można grę kupić o 50% taniej za 26,99z. https://store.steampowered.com/app/1846460/Burnhouse_Lane/

7 kwietnia 2023

Moc przygodówek od zajączka co koszyczek trzyma w rączkach Wielu wrażeń, mokrej głowy w poniedziałek dyngusowy. Życzę jaja święconego i wszystkiego najlepszego.

22 grudnia 2022

Projekt jest na tyle świeży, że nie ma go jeszcze na popularnych platformach (Steam, GOG, Humble Store). Gra nie jest jeszcze ukończona (jestem mniej więcej...

18 grudnia 2022

Kochani: zdrowych, pogodnych, wesołych świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku. Oby w Nowym Roku było nas troszkę więcej, aby Przygodomania nadal istniała.