Brazylijski deweloper Quarantine Studio, znany z niewielkich gierek Save the Pie! i Beto’s Nightmare, w czerwcu 2013 zapowiedział swoją pierwszą większą produkcję, a w sierpniu pokazał trailer NoseBound.
[youtube]http://youtu.be/58WwwAXyde8[/youtube]
Inspiracją dla stworzenia NoseBound stały się literatura i kino. Twórcy gry wskazują na Raymonda Chandlera oraz Jamesa M. Caina, których Wielki sen i Podwójne ubezpieczenie stanowią podstawę scenariuszy znanych obrazów filmowych. Deweloperzy, Igancio I. Berge i Diego M. Martinez, obiecują w NoseBound skomplikowaną detektywistyczną fabułę, frapujące zagadki, dramatyczne sceny akcji, atmosferę noir i szczególnego przeciwnika. W grze wcielimy się najpierw w postać Raya Hammonda, prywatnego detektywa o niejasnej przeszłości hołdującego niekonwencjonalnym metodom pracy. Bohater zajmie się rozwiązaniem zagadki tajemniczego zniknięcia swego przyjaciela. Ponieważ historia nie będzie przedstawiana chronologicznie, pokierujemy także poczynaniami zaginionego George’a Smithersa oraz Mrs. Kovacks, femme fatale gry.
NoseBound to przygodówka point & click tworzona epizodycznie na Windowsa i Macintosha, której pierwszy odcinek jest planowany na luty 2014 roku. Więcej informacji na oficjalnej stronie gry i na Facebooku. Zobacz również temat na forum.