Nowe informacje na temat Broken Sword: The Serpent’s Curse

7 lutego 2013 Marek 29
Grafika z okładki Broken Sword: The Serpent's Curse
Grafika z okładki Broken Sword: The Serpent’s Curse

Na oficjalnym blogu studia Revolution pojawił się nowy wpis, w którym Charles Cecil podsumował aktualny stan zaawansowania prac nad Broken Sword: The Serpent’s Curse. Dowiadujemy się z niego, że około 30% lokacji (pierwszych dziesięć) osiągnęło właśnie fazę alfa. Znaczy to tyle, że zawierają już wszystkie elementy niezbędne do tego, aby w nie grać. Jak pamiętamy, fundusze na produkcję gry zostały zebrane od fanów na Kickstarterze. Udało się znacznie przekroczyć zakładaną kwotę, w związku z czym twórcy obiecali wzbogacić grę o dodatkowe lokacje, zagadki, postacie oraz rosyjską i polską wersję językową (w postaci napisów). Dotrzymanie tych obietnic wymagało wprowadzenia wielu zmian w istniejącym projekcie gry a to pociągnęło za sobą zmianę przewidywanej daty premiery. W tej chwili gra zapowiadana jest na wrzesień 2013 roku, choć twórcy mają nadzieję, że uda się zakończyć prace wcześniej.

We wpisie Cecil dzieli się z nami również szczegółami dotyczącymi procesu tworzenia gier – polecamy lekturę tego tekstu wszystkim zainteresowanym projektowaniem gier. Wpis (w języku angielskim) znajdziecie w tym miejscu: klik.

Zobacz inne wpisy z tej kategorii:


7 kwietnia 2023

Moc przygodówek od zajączka co koszyczek trzyma w rączkach Wielu wrażeń, mokrej głowy w poniedziałek dyngusowy. Życzę jaja święconego i wszystkiego najlepszego.

22 grudnia 2022

Projekt jest na tyle świeży, że nie ma go jeszcze na popularnych platformach (Steam, GOG, Humble Store). Gra nie jest jeszcze ukończona (jestem mniej więcej...

18 grudnia 2022

Kochani: zdrowych, pogodnych, wesołych świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku. Oby w Nowym Roku było nas troszkę więcej, aby Przygodomania nadal istniała.

18 grudnia 2022

Premiera ostatniej, trzeciej części 23 grudnia 2022 r. Poprzednie części to ciąg zagadek. Każdą z nich zaczynamy od dokładnego obejrzenia przedmiotu i ujawnienia podejrzanych miejsc. Klikając jakiś element,...