Nowe informacje na temat Broken Sword: The Serpent’s Curse

7 lutego 2013 Marek 11
Grafika z okładki Broken Sword: The Serpent's Curse
Grafika z okładki Broken Sword: The Serpent’s Curse

Na oficjalnym blogu studia Revolution pojawił się nowy wpis, w którym Charles Cecil podsumował aktualny stan zaawansowania prac nad Broken Sword: The Serpent’s Curse. Dowiadujemy się z niego, że około 30% lokacji (pierwszych dziesięć) osiągnęło właśnie fazę alfa. Znaczy to tyle, że zawierają już wszystkie elementy niezbędne do tego, aby w nie grać. Jak pamiętamy, fundusze na produkcję gry zostały zebrane od fanów na Kickstarterze. Udało się znacznie przekroczyć zakładaną kwotę, w związku z czym twórcy obiecali wzbogacić grę o dodatkowe lokacje, zagadki, postacie oraz rosyjską i polską wersję językową (w postaci napisów). Dotrzymanie tych obietnic wymagało wprowadzenia wielu zmian w istniejącym projekcie gry a to pociągnęło za sobą zmianę przewidywanej daty premiery. W tej chwili gra zapowiadana jest na wrzesień 2013 roku, choć twórcy mają nadzieję, że uda się zakończyć prace wcześniej.

We wpisie Cecil dzieli się z nami również szczegółami dotyczącymi procesu tworzenia gier – polecamy lekturę tego tekstu wszystkim zainteresowanym projektowaniem gier. Wpis (w języku angielskim) znajdziecie w tym miejscu: klik.

Zobacz inne wpisy z tej kategorii:


8 grudnia 2021

Dokładnie za 2 dni miała odbyć się premiera wyczekiwanej kontynuacji przygód Kate Walker w przygodówce Syberia: The World Before. Microids zdecydowało się jednak przełożyć publikację...

30 listopada 2021

Niemałe zdziwienie musiały przeżyć osoby, które wyczekiwały premiery niewielkiej, polskiej przygodówki Futurust. Ta ustalona została na dzień dzisiejszy i niemal wszystko się zgadza. Data opublikowania...

29 listopada 2021

Gry przygodowe to idealne medium do promocji sztuki, kultury czy historii. Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat doczekaliśmy kilku tego typu projektów finansowanych z rządowych funduszy...

15 października 2021

Epizodyczna przygodówka z argentyńskiego studia 3f Interactive doczekała się recenzji, którą możesz przeczytać tutaj.