
Na oficjalnym blogu studia Revolution pojawił się nowy wpis, w którym Charles Cecil podsumował aktualny stan zaawansowania prac nad Broken Sword: The Serpent’s Curse. Dowiadujemy się z niego, że około 30% lokacji (pierwszych dziesięć) osiągnęło właśnie fazę alfa. Znaczy to tyle, że zawierają już wszystkie elementy niezbędne do tego, aby w nie grać. Jak pamiętamy, fundusze na produkcję gry zostały zebrane od fanów na Kickstarterze. Udało się znacznie przekroczyć zakładaną kwotę, w związku z czym twórcy obiecali wzbogacić grę o dodatkowe lokacje, zagadki, postacie oraz rosyjską i polską wersję językową (w postaci napisów). Dotrzymanie tych obietnic wymagało wprowadzenia wielu zmian w istniejącym projekcie gry a to pociągnęło za sobą zmianę przewidywanej daty premiery. W tej chwili gra zapowiadana jest na wrzesień 2013 roku, choć twórcy mają nadzieję, że uda się zakończyć prace wcześniej.
We wpisie Cecil dzieli się z nami również szczegółami dotyczącymi procesu tworzenia gier – polecamy lekturę tego tekstu wszystkim zainteresowanym projektowaniem gier. Wpis (w języku angielskim) znajdziecie w tym miejscu: klik.