Sherlock Holmes: Crimes & Punishments – możliwości Unreal Engine 3

30 kwietnia 2013 Urszula 38

Już w styczniu pisaliśmy, że studio Focus Home Interactive wykorzysta w nowej odsłonie przygód Sherlock Holmes: Crimes & Punishments technologię Unreal Engine 3.

Jak twierdzą twórcy: ?Silnik Unreal Engine 3 pozwoli grze generować większe środowiska, które będą przy tym bardziej zróżnicowane i bogatsze w szczegóły ? zarówno jeśli chodzi o animacje, jak i takie efekty jak dynamiczne oświetlenie, post-processing, shadery. (…) Nowe narzędzie to nie tylko zalety w sferze graficznej, to także rozwój nieznanych wcześniej mechanizmów związanych z prowadzeniem śledztwa. Świeże rozwiązania w rozgrywce pozwolą graczowi poczuć, że naprawdę jest Sherlockiem Holmesem?.

Studio Focus Home Interactive potwierdziło dzisiaj, że zaprezentuje nową odsłonę przygód Sherlocka Holmesa na tegorocznych targach E3.

Poniżej zobaczyć możecie nagranie przedstawiające techniczne demo gry oraz  możliwości wspomnianego wyżej silnika Unreal Engine 3. O swoich wrażeniach, odczuciach można porozmawiać na forum.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=t8M6PRmgeWI[/youtube]

Zobacz inne wpisy z tej kategorii:


4 kwietnia 2024

Skaramazuzu to przygodowa gra niezależna 2D, stworzona przez Bleeding Moon Studio, Iphigames. Świat gry cechuje unikalna, czarno-biała estetyka. Premiera 3.04.2024.

25 marca 2024

Spokojnych i zdrowych Świąt, dla wszystkich pasjonatów przygodówek.

4 lutego 2024

jeśli utkniesz w którymś momencie, a zamieszczona podpowiedź w grze nie pomoże, zaglądnij do naszego poradnika/solucji.

25 stycznia 2024

Na dzień wagarowicza przewidziana jest premiera gry. „Scott Whiskers The Search for Mr. Fumbleclaw” to humorystyczna przygodówka inspirowana takimi klasykami jak „Monkey Island”, „Day of...