Sherlock Holmes: Crimes & Punishments – możliwości Unreal Engine 3

30 kwietnia 2013 Urszula 12

Już w styczniu pisaliśmy, że studio Focus Home Interactive wykorzysta w nowej odsłonie przygód Sherlock Holmes: Crimes & Punishments technologię Unreal Engine 3.

Jak twierdzą twórcy: ?Silnik Unreal Engine 3 pozwoli grze generować większe środowiska, które będą przy tym bardziej zróżnicowane i bogatsze w szczegóły ? zarówno jeśli chodzi o animacje, jak i takie efekty jak dynamiczne oświetlenie, post-processing, shadery. (…) Nowe narzędzie to nie tylko zalety w sferze graficznej, to także rozwój nieznanych wcześniej mechanizmów związanych z prowadzeniem śledztwa. Świeże rozwiązania w rozgrywce pozwolą graczowi poczuć, że naprawdę jest Sherlockiem Holmesem?.

Studio Focus Home Interactive potwierdziło dzisiaj, że zaprezentuje nową odsłonę przygód Sherlocka Holmesa na tegorocznych targach E3.

Poniżej zobaczyć możecie nagranie przedstawiające techniczne demo gry oraz  możliwości wspomnianego wyżej silnika Unreal Engine 3. O swoich wrażeniach, odczuciach można porozmawiać na forum.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=t8M6PRmgeWI[/youtube]

Zobacz inne wpisy z tej kategorii:


8 grudnia 2021

Dokładnie za 2 dni miała odbyć się premiera wyczekiwanej kontynuacji przygód Kate Walker w przygodówce Syberia: The World Before. Microids zdecydowało się jednak przełożyć publikację...

30 listopada 2021

Niemałe zdziwienie musiały przeżyć osoby, które wyczekiwały premiery niewielkiej, polskiej przygodówki Futurust. Ta ustalona została na dzień dzisiejszy i niemal wszystko się zgadza. Data opublikowania...

29 listopada 2021

Gry przygodowe to idealne medium do promocji sztuki, kultury czy historii. Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat doczekaliśmy kilku tego typu projektów finansowanych z rządowych funduszy...

15 października 2021

Epizodyczna przygodówka z argentyńskiego studia 3f Interactive doczekała się recenzji, którą możesz przeczytać tutaj.