Sherlock Holmes: Crimes & Punishments – możliwości Unreal Engine 3

30 kwietnia 2013 Urszula 20

Już w styczniu pisaliśmy, że studio Focus Home Interactive wykorzysta w nowej odsłonie przygód Sherlock Holmes: Crimes & Punishments technologię Unreal Engine 3.

Jak twierdzą twórcy: ?Silnik Unreal Engine 3 pozwoli grze generować większe środowiska, które będą przy tym bardziej zróżnicowane i bogatsze w szczegóły ? zarówno jeśli chodzi o animacje, jak i takie efekty jak dynamiczne oświetlenie, post-processing, shadery. (…) Nowe narzędzie to nie tylko zalety w sferze graficznej, to także rozwój nieznanych wcześniej mechanizmów związanych z prowadzeniem śledztwa. Świeże rozwiązania w rozgrywce pozwolą graczowi poczuć, że naprawdę jest Sherlockiem Holmesem?.

Studio Focus Home Interactive potwierdziło dzisiaj, że zaprezentuje nową odsłonę przygód Sherlocka Holmesa na tegorocznych targach E3.

Poniżej zobaczyć możecie nagranie przedstawiające techniczne demo gry oraz  możliwości wspomnianego wyżej silnika Unreal Engine 3. O swoich wrażeniach, odczuciach można porozmawiać na forum.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=t8M6PRmgeWI[/youtube]

Zobacz inne wpisy z tej kategorii:


7 kwietnia 2023

Moc przygodówek od zajączka co koszyczek trzyma w rączkach Wielu wrażeń, mokrej głowy w poniedziałek dyngusowy. Życzę jaja święconego i wszystkiego najlepszego.

22 grudnia 2022

Projekt jest na tyle świeży, że nie ma go jeszcze na popularnych platformach (Steam, GOG, Humble Store). Gra nie jest jeszcze ukończona (jestem mniej więcej...

18 grudnia 2022

Kochani: zdrowych, pogodnych, wesołych świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku. Oby w Nowym Roku było nas troszkę więcej, aby Przygodomania nadal istniała.

18 grudnia 2022

Premiera ostatniej, trzeciej części 23 grudnia 2022 r. Poprzednie części to ciąg zagadek. Każdą z nich zaczynamy od dokładnego obejrzenia przedmiotu i ujawnienia podejrzanych miejsc. Klikając jakiś element,...