Transient – Lovecraft spotyka Cyberpunk

16 czerwca 2019 ZenekZombie 69

Zespół stojący zaTransient.header Conarium i Darkness Within – pod szyldem Stormling Studios – pracuje obecnie nad nową niepokojąco-makabryczną grą. Stormling dąży do połączenia lovecraftiańskiego horroru z futurystycznymi, cyberpunkowymi elementami, czego efektem jest wyjątkowa oprawa i fabuła TRANSIENT. Gra ma zostać wydana w 2020 r. na PC, Playstation 4 i Xbox One.

W odległej, postapokaliptycznej przyszłości to, co pozostało z ludzkości, żyje w zamkniętej cytadeli zwanej Domed City Providence, stworzonej, by przetrwać trudne warunki środowiskowe. W tym ostatecznym schronieniu Randolph Carter, członek osławionej grupy ODIN, przypadkowo odkrywa przerażającą prawdę, która wstrząśnie jego zdrowiem psychicznym i skłonić go do zakwestionowania własnego istnienia.

Obrazek

Cechy charakterystyczne:

  • H.P. Lovecraft spotyka Cyberpunk. Zagłąb się w nieznany świat dystopii, powoli odkrywając powiązania, w których zmiana jest trwała, ale rzeczywistość jest tylko tymczasowa.
  • Aby dojść do prawdy, przemierzaj świat rzeczywisty i sztucznie stworzony
  • Grafika stworzona za pomocą Unreal Engine 4
  • Sekrety i easter eggi
  • Klimatyczna ścieżka dźwiękowa.

Galeria:

Zwiastun:

Zobacz inne wpisy z tej kategorii:


7 kwietnia 2023

Moc przygodówek od zajączka co koszyczek trzyma w rączkach Wielu wrażeń, mokrej głowy w poniedziałek dyngusowy. Życzę jaja święconego i wszystkiego najlepszego.

22 grudnia 2022

Projekt jest na tyle świeży, że nie ma go jeszcze na popularnych platformach (Steam, GOG, Humble Store). Gra nie jest jeszcze ukończona (jestem mniej więcej...

18 grudnia 2022

Kochani: zdrowych, pogodnych, wesołych świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku. Oby w Nowym Roku było nas troszkę więcej, aby Przygodomania nadal istniała.

18 grudnia 2022

Premiera ostatniej, trzeciej części 23 grudnia 2022 r. Poprzednie części to ciąg zagadek. Każdą z nich zaczynamy od dokładnego obejrzenia przedmiotu i ujawnienia podejrzanych miejsc. Klikając jakiś element,...