Na Przygodoskopie użytkownik Kurasiu, zamieścił taką informację:
Droga do domu jest kręta i zawiła, a prehistoryczny świat późnej Kredy niezbyt bezpiecznym miejscem, zwłaszcza dla nierozważnych podróżnych. Na skutek splotu niesprzyjających wydarzeń młoda dinozaurzyca, o imieniu Zniw, znalazła się hen, hen daleko od swojego rodzinnego domu i miasta – Wajapulki. Naturalnie to tak nie może się dla niej skończyć – droga do domu długa, kontynent Polisemii dziki i nieokrzesany (aczkolwiek posiadający swoje tajemnice), a sama Zniw często będzie ograniczana przez swoje fizyczne możliwości, czy sam głód.To jak, pomożesz biednej dinozaurzycy?
Innymi słowy – ot taka nasza przygodówka retro, utrzymana w komiksowej stylistyce, z dinozaurami w roli głównej.
* dinozaury! (co prawda bez laserów – ale zawsze coś! ),
* styl retro drugiej połowy lat 90 – 640×480, 32-bitowy kolor, z odpowiednią dawką animacji,
* żadnej przemocy, krwi czy latających flaków – bezpieczna rozrywka dla każdego,
* GUI oparte na verb-coinie (The Curse of Monkey Island, Full Throttle itd.)
* kilkanaście ułatwień i dodatków, mających na celu ułatwienie/usprawnienie rozgrywki (mini-mapa lokacji, pasek głodu, samo-aktualizująca się encyklopedia, opisująca napotkane postacie, przedmioty i lokacje itd.)
* system odblokowywania nagród (concept arty, minigierki – szukaj niebieskich kamyczków!)
Gierka powstaje w zespole dwuosobowym:
* Karolina 'Twarda’ Twardosz – moje kochanie i 'szefowa’ projektu – artworki, animacja, design postaci/świata/gry
* Łukasz 'Kurasiu’ Mikołajczyk – programowanie/skryptowanie (silnik, gra, narzędzia), dialogi i opisy, dodatkowe arty i design